הפליקנס סיימו את העונה של הבלייזרס מוקדם מהצפוי, ואיתה גם את הסיקורים שלי מהמגרש. ההדחה המוקדמת מאכזבת, במיוחד כשמסתכלים סביב ורואים את הפלייאוף הנהדר. אני אסתכל בחצי הכוס המלאה ואזכר בהנאה בחוויה האדירה שהיתה מנת חלקי בשלושת החודשים האחרונים. הצגות כדורסל של הכוכבים הכי גדולים בליגה, משחקים מותחים והאפשרות לחוות את כל זה מהמרחק הכי קרוב שאפשר לדמיין. מחכה כבר לעונה הבאה.
אבל לפני שהיא תתחיל, הפלייאוף רק בחיתוליו והלילה חצי מסדרות הסיבוב הראשון מגיעות לנקודת הכרעה. טורונטו מול וושינגטון וקליבלנד מול אינדיאנה יפתחו את הלילה כששתי הסדרות בשוויון 2. הקבוצות יודעות שהמנצחת במשחק 5 כשהסדרה בשוויון, מנצחת ברוב המקרים גם בסדרה כולה. אחריהן יפתחו שתי סדרות המערב שנותרו. אוקלהומה בפיגור 3-1 תארח את יוטה למשחק של להיות או לחדול עבור קבוצת הכוכבים שהורכבה בת'אנדר העונה. יוסטון ביתרון 1-3 על מינסוטה תנסה לסיים את הסדרה בבית ולקוות ותקווה גם לניצחון של אוקלהומה שיתן לה כמה ימי מנוחה.
טורונטו רפטורס (2) – וושינגטון וויזארדס (2) 2:00
לפני שנתחיל, קראתם כבר את סיכום הביניים לסדרה של שלהבת ? אם לא רוצו לקרוא אותו כאן. חזרתם, בוודאי תסכימו שאין יותר מידי מה להוסיף. טורונטו אחת הקבוצות הכי טובות בבית העונה תרצה להמשיך את רצף ניצחונות הבית בסדרה. וושינגטון תבנה על המומנטום של שני הניצחונות האחרונים בהם נראה כי ההתאמות של ברוקס לאתגרים של קייסי פועלות לטובת וושינגטון. וגם על ההיסטוריה הלא מפוארת של הרפטורס בפלייאוף בשנים האחרונות שתמיד ידעו להיחנק ברגע האמת.
אני מאמין (וגם 80% מהמצביעים בסקר המעודכן) שהביתיות תהיה הפקטור הכי חשוב הלילה וטורונטו לא תפשל – טורונטו ב 7 בדרך לניצחון בסדרה.
קליבלנד קאבאלירס (2) – אינדיאנה פייסרס (2) 2:00
הנתון הכי חשוב למשחק הערב – התאריך של המשחק הקודם , יומיים של מנוחה בין המשחקים צריכים להספיק ללברון כדי להגיע רענן למשחק הלילה. שלושת המשחקים האחרונים הוכרעו בהפרש של 4 נקודות או פחות, והעייפות של לברון בסיומם שיחקה תפקיד מכריע.
תזכורת מדקות הסיום של משחק 3:
כדי לנצח קליבלנד תהיה חייבת לקבל את לברון בשיאו בדקות הסיום.
אינדיאנה, למרות ההפסד במשחק הקודם, תנסה לשחזר אותו. מתנה כמו במשחק 1 היא כבר לא תקבל. היא תקווה לתפוקה דומה משבעת השחקנים שקלעו מעל 10 נקודות כ"א במשחק 4 והביאו אותה קרוב לעמדת ניצחון. אם מוציאים את משחק 1 מהמשוואה, הסדרה הזו היא הצמודה ביותר בסיבוב הראשון בכל הנתונים הסטטיסטיים. גם הערב המשחק יהיה צמוד. מהקרב בין לברון לאינדיאנה לברון יצא כשידו על העליונה.
קליבלנד ב 3
אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1) – יוטה ג'אז (3) 04:30
אוקלהומה היתה ללא ספק הקבוצה המדוברת ביותר באתר העונה, החבירה של פול ג'ורג' וכרמלו לווסטברוק הציתה את דמיון האוהדים שחלמו אולי לראות את ווסטברוק מדיח את דוראנט ומונע ממנו אליפות. יתכן שהלילה יהיה אקורד הסיום של הפרויקט כשהת'אנדר חייבים ניצחון (ואז עוד 2) כדי לשרוד. מולם תתיצב יוטה, אולי האנטיתזה לאוקלהומה. הג'אז הביאו את ההגנה מהעונה לפלייאוף ובשלושת המשחקים האחרונים עוצרים את הת'אנדר על 97.3 נקודות בלבד. יחד עם יתרון גדול באסיסטים וריבאונדים ותרומה מאוזנת מהחמישיה, הם שולטים בסדרה ונראים בדרך לשלב הבא.
הערב בבית הת'אנדר ידחו את הקץ. פול ג'ורג' יתן מספרים דומים למשחק 1. ווסטברוק ירגע קצת ויתרכז בכדורסל וכרמלו יזרוק פחות. ביוטה העייפות תשפיע על מיצ'ל.
אוקלהומה ב 10
יוסטון רוקטס (3) – מינסוטה טימברוולבס (1) 04:30
ברבע השלישי של המשחק הקודם יוסטון הראתה למינסוטה, לעולם וגם לעצמה כמה נפיצה היא יכולה להיות ומדוע היא סיימה בצדק את העונה במקום הראשון.
הנה תזכורת למי שלא ראה:
אם עד למחצית של משחק 4 ובעקבות משחק 3 המצויין שלהם, הוולבס עוד האמינו שיש להם סיכוי כלשהוא בסדרה, הרבע המדובר הוציא להם את הרוח מהמפרשים. במינסוטה יתנחמו בהופעה ראשונה לפלייאוף מאז 2004, בניסיון שוויגינס וטאונס צברו, וגם בדרק רוז שהפציע שוב ואולי האריך את הקריירה לעוד עונה.
הרוקטס ב 15
מוזמנים להצטרף לבלוג החי כאן מ 02:00 עד הבוקר.
אחלה פריוויו ראובן. לדעתי וושינגטון מנצחים היום בדרך לקחת בשישה את הסדרה.
המלצת צפייה שלי: אוקלהומה נגד יוטה
תודה על הפריוויו המעולה!
אוקלהומה חייבים לנצח היום, ובמידה מסוימת גם יוטה. אמנם לא היו הרבה קבוצות שחזרו מ1-3, אבל אין ספק שאם יש לך יתרון ביתיות, הסיכוי לחזור מפיגור כזה הוא מעט גבוה יותר.
בשביל זה הת׳אנדר חייבים ניצחון היום, כך שהלחץ הוא עליהם.
במידה ואכן הם ינצחו והסדרה תחזור ליוטה, הלחץ יהיה על הג׳אז הצעירים, ואז נוכל להיווכח באופן משכנע עד כמה הקבוצה היא ״על אמת״. ינצחו כבר הלילה? אז הם אחושרמוטה על אמת.
לגבי יוסטון-מיני –
אם יש משהו שיוסטון צריכים וחייבים לעשות הלילה, זה להפגין דומיננטיות כבר מהרבע הראשון. בכל המשחקים בסדרה עד כה הרבע הראשון שלהם היה חלש. במשחק 2 הם התעוררו ברבע השני, וכאמור במשחק הקודם ההתפוצצות הגיעה בשלישי.
ברגע שהיא קורית, קשה למינסוטה לחזור למשחק, וזה לא יזיק אם יוסטון יצליחו סוף סוף להיכנס לכושר קליעה מתחילת המשחק ועד סופו.
טורונטו צריכים להתאפס על עצמם, להביס את הוויזארדס הלעלה, ולהסיר סופית את קללת הסיבוב הראשון עם ניצחון חוץ במשחק 6 ולהתקדם הלאה.
1.מסכים איתך לגבי הנקודה הראשונה (-:
2. קשה להגיד שיש לטורונטו קללת סיבוב ראשון.
אז קבל תיקון –
קללת סיבוב ראשון מול וושינגטון.
ה4-0 שהם חטפו מהם בסיבוב הראשון ב-2015 הפך את הבראקט שלי ממושלם לכמעט מושלם! 😜
אוקלהומה חייבים לנצח,וזה לא ישנה כלום.הסיפור גמור.
קליבלנד אינדי יהיה מצוין,אם קליבלנד עוד פעם יפתחו פער לקראת החצי השני זה יהיה נצחון יותר קל מבמשחקים האחרונים.שוב מקווה לנצחון של אינדי.
אני תוהה רק. מאיזה סיבה (וטוב שכך כמובן) , אתה מייחל לנצחון של אינדיאנה?
אתה לא משונאי לברון
תודה רבה ראובן.
טורונטו
קליבלנד (בדוחק)
יוטה (בדוחק)
יוסטון (לא בדוחק)
על העבירה החמורה של לקום מהספסל במשחק הקודם, ראסל ווסטברוק נענש ב-10,000$ קנס ועבירה טכנית. גובר רשאי לזרוק את זריקות העונשין בביתו הפרטי. אמארה רשאי לקום מספת ביתו בעצבים.
עם כל הכאב המודחק שיוצא עכשיו החוצה אני חושב שהליגה לקחה החלטה נכונה (למרות החוק הסופר מטופש).
ווסטברוק לא קם מהספסל אלא חיכה לחילוף במזכירות. עקרונית הוא לא נחשב במשחק עד ששופט מסמן לט להיכנס ודי נראה כאילו זה לא קרה אבל בפועל זה היה ממש מעצבן אם על קטע כזה הוא לא היה משחק.
הבעיה היא שהליגה מקבלת את ההחלטות ה"נכונות" רק מתי ואיך שזה מתאים לה
זו בהחלט בעיה.
זה שפשעו עם אמרה וזה היה חרפה בזמנו ההרחקה שלו והיה אולי הביזיון הכי גדול בתולדות האן ביאיי לא אומר שיש לחזור על זה. זה שסטרן היה אהבל רציני לא אומר שסילבר צריך להיות כמוהו. אין שום צורך והיגיון בלהרחיק שחקן ממשחק מסויים למשחק הבא אם לא נתן איזה אגרוף של מייק טייסון לפנים או עשה רון ארטסט בפאלאס. קנס זה עונש הולם. אין גם שום צורך בלתת טכנית בדיעבד זה מפגר (יכול להזיק לשחקנים כמו דריימונד וכאלו). קנס הולם, אולי אפילו מוגדל יותר וזהו.
המהממ…….
אתה מבין שהחוק עדיין שם?
אתה שמת לב שהחוקים בתחום זה לא משנים ו"נאכפים" ע"י הליגה בשיקולי כנראה רייטינג יותר מכל דבר אחר?
זה שהחוק עקום לא אומר שהוא נכון. יש לבטל את החוק דרעק הזה של סטרן שהרג את הליגה עם השטויות שלו. גם צריך לתת לשחקנים להיתלות על הטבעת ולשאוג כמה שבא להם בלי טכניות מפגרות
ומה לדעתך היה קורה אם רויס אוניל היה קם מהספסל? או פטרסון?
אשך, בקשה מאוהד אוקלהומה חסר תקווה. תאמר שיוטה לוקחת את זה בקלות, לפחות שלא נעוף בבית.
תודה רבה ראובן, אחלה פריוויו
🙂
לא יעזור, קללת האשך לא פועלת על מורמונים.
לחובבי סרטי אסונות וסנאף המלצה חמה – המשחק של אוקלהומה היום בלילה.
ותודה על הפריוויו!
חחח
אני חושב שיוטה יכולה וצריכה להצח.
תודה רבה על הפריוויו.
What do we say to the angel of death?
Not today
https://youtu.be/4Bz59sxCxcE
היום השאלה הרבה יותר פשוטה:
Cake or Death?
Plata o plomo
I always choose death
לא חכמה, אתה אוהד פיניקס
חחח… good one
ורק אני הקטן חושב שאינדי תיקח את המשחק….
ויקטור אמנם הסתובב הרבה עם ווסטברוק ולמד ממנו המון
אבל אני מקווה שהוא לא למד יותר מדי.
תודה על הפרוויו
ווסטברוק עם הגב לקיר ונראה לי שנראה את מיסטר הייד במיטבו – יקלע המון באחוזים מבישים ויוביל את הקבוצה להפסד
אני חולה על המיסטר הייד שלו. הלוואי יזרוק 60 פעם לסל. אני דווקא אם יקרה מצב כזה צופה נצחון לרעם. אבל הוא יעמוד ויסתכל מהצד בטבח היום. אני רואה אותו שובק לגמרי ונותן את הכדורים לגורגי ל1 על 4 ומלו היום יפגיז מה3 כלומר יזרוק לא יקלע חלילה.
הפריוויו למשחק של אוק הלילה
https://youtu.be/g09B6f1oohU?t=1m25s
למשחק של הקאבס
https://youtu.be/CKSNR7Q8UdU?t=1m22s
למשחק של יוסטון
https://youtu.be/a1SRazqH89A?t=2m28s
למשחק של טורנטו
https://www.youtube.com/watch?v=rv3UNkktPUs
אני לא יכול להסביר כמה אני מאוכזב מטורנטו בפלייאוף, כל העונה הם נרא לי קבוצה עמוקה מצויינת שמשחקת הנעת כדור, ובפלייאוף הם נראים רכים חלשים וחסרי אופי זה הסרטון שלדעתי מתאר אותם יותר טוב מכולם : https://youtu.be/GjbR9rHI9Vw
לגבי קליבלנד עד עכשיו הם החטיאו זריקות חופשיות בסיטונאות, למרות שהתוצאה 2-2 קליבלנד היה הקבוצה הטובה יותר והלילה הם יפסיקו להחטיא כל כך הרבה קליבלנד במעל 10.
אפשר להכריז כבר על אוקלוהמה כאכזבת העונה? יוטה קבוצה טובה יותר אוקלהומה מחזיקה בכמויות כישרון הרבה יותר גדולות, אבל אוקלהומה זה לא קבוצה זה אוסף אינדיבדואלים שחושב רק על סטטיסטיקה אישית ללא שיטה וללא אימון , דונבון לא הצליח להשתלט עליהם, אפשר להגיד שאוקלוהמה יורדת לבור הצואה אם הם לא לוקחים את המשחק ואני במקום פרסטי מתחיל לחשוב שכדאי לבנות את הקבוצה מאפס ולהתחיל טנקינג. ראסל בעוד שנתיים כבר לא יהיה ראסל גארדים ללא קליעה שמסתמכים על אקפלוסיביות מזדקנים לא יפה, כרמלו פשוט בושה למקצוע, וגורג עוזב כיוון שירצה מקס וזה יעמיד את הקבוצה במס מותרות של 120 מליון וצפונה
בהחלט. מיני נתנו פייט צמוד כל העונה אבל בעוד שהם נשחטים ב5 משחקים מול יוסטון ראסל נשחט ב5 משחקים מול יוטה ולכן אוק מנצחת בפוטו פיניש. רק לארי בראון אולי עם דגש חזק על אולי מסוגל להציל לראס את הקריירה. מישהו יכול לשלוח את הרעיון לפרסטי? לא עוד מאמן צעיר ולא עוד פחון מהליגה.
תודה על הפריוויו.
עוד ערב עמוס לפנינו-
טורונטו- וושינגטון: זה של הרפטורס.
קאבס-אינדי: המשחק של הלילה 1. צפו להפתעה.
יוטה-אוק: ה-משחק של הלילה 2. מאמין שיוטה לוקחים למרות שמאוד הייתי רוצה עוד מהסדרה.
יוסטון-מיני: Zzzz
איך מצטרפים לבלוג החי?
מה זה דאון טאון?
הבלוג החי – התגובות לפוסט הזה בזמן משחקים. אנשים רואים את המשחק ומגיבים תוך כדי.
תודה על פריוויו מעולה, כמעט כל משחק הלילה מצוין. אפשר לפספס אולי את יוסטון.
וושינגטון
קאבס
יוטה
יוסטון
תודה רבה ראובן.
מחכה כבר להתפוצצות של קליבלנד סטייל יוסטון. מתישהו זה יגיע.
לדעתי יוטה יסגרו את הסיפור היום. הסיבה שזה לא נגמר עדיין זו התעלות מיוחדת של ג'ורג' במשחק הראשון עם ,8/11 משלוש
הקלידו את התגובה כאן…
מישהו כאן יודע בוודאות לגביי שימוש בליג פאס. האם כמה אנשים יכולים להשתמש ממחשבים שונים ביוזר אחד כל עוד הם לא רואים במקביל.
תודה מראש
אפשרי מניסיון
אפשר.
חיבור ממכשיר נוסף בו״ז ינתק את המכשיר הראשון עם הודעה שמכשיר אחר צופה עכשיו. אבל לא במקביל כמובן שאפשר..
תודה!
מבחינתי העונה גמורה לא בגלל ה3-1 {גם] כמו הדרך
אוק' אפילו הרעה שהתרגלנו אליה כבר, לא קיימת בסדרה
מקווה מאד שאצליח להשתלט על המזוכיזם הדפוק שלי ולא לקום לראות את המשחק ואת האשך חוגג אליפות…
לא מבטיח שאצליח.
תכלס' מה שצריך לעונה הבאה זה…
אני אטריח את עצמי אק לחצי השנה אלא אם אתעורר לפני. אכנס לפה ואראה את האשך מקפץ משמחה אז אדע אם להדליק או לא 🙂
הקאבס ינצחו (אינדיאנה בזבזה הזדמנות במשחק האחרון)
יוסטון יגמרו את הסיפור כי השוחט לא יודע כלום חוץ מלגמור את שחקניו
טורנטו המוזרים קשים לחיזוי אבל אנחש שהמשחק ילך לטובתם כי הם משחקים בבית.
התאנדר?
מה זה משנה כבר?
הולך להיות חם באוקלהומה , מלו לא רוצה ללכת הביתה מוקדם .
גם בטורונטו אני צופה קרב לוהט וצמוד
מלו הערב ישבור את השיא של קרי עם 14 שלשות 🙂
יום אחד ואדיסו – מה נפלו פניכם? ואם נפסיד? ביג דיל – יש עוד שנה, הכל בסדר, זה מגיע מהר מאוד.
תארו לכם מה עובר על עידו מוריה? טרגדיה יוונית. לא ראינו אותו מייבב (כבוד).
ומה יגידו הרשע וגילרי? הם חושבים שפלייאוף זה סוג של חיה…
וזעפרני? שנה אחרי שנה סובל בשקט, סוף סוף הגיע – וקיבל את הזקן.
מה יש להגיד על דובי? כרמלו עבר והצער נשאר,
ומה לגבי רועי ושאר אוהדי מיאמי? מאיגרא רמה (2014) לבירה עמיקא
נכון, לאוהדי הסלטיקס בהנהגת מנחם (יונתן, רזי באיירן-ריאל-מכבי) יש שנתיים של עדנה אבל זה אחרי כמה שנים במדבר ופתאום התהליך של שמעון מאיים לקחת מהם את הפרס עוד לפני שקבלו אותו.
כמובן שלא נשכח את מומי וחסידי גור שתלויים על התקרה כבר שנים, לצד החולצות של קובי, ולא רחוק מהם, האוהד p שריברס רוקן אותו מכל נכסיו (גריפין, פול, רדיק, קופורד) והאופק שלו נראה כמו זה של בוז'י הרצוג
וסליחה מכל מי ששכחתי…
תאכלס אין לנו על מה להתלונן, 7 שנים, 3 גמרים איזוריים, אחד כללי, רצנו יפה בפוסט סיזן, משכנו עונות ארוכות והזענו כשכולם כבר היו בים. והשנה – גמר האיזורי – זה כל כך רע?
הנאה מובטחת בימינו רק לשלושה מגזרים:
1. אוהדי ג"ס (ןאחרי שנפסיד להם בגמר האיזורי, לפחות נוכל להמשיך עם קיידי)
2. אוהדי יוסטון (בע"מ)
3. הייטרים (לברון וראס קורסים באותה השנה? למה מגיע להם כל הטוב הזה?)
יאללה, חפרתי די, ערב ארוך לפנינו וצריך לעשות סטרצ'ים. באיירן צריכה לטחון את ריאל (אההמממ… או הפוך?), קליבלנד צריכה להעמיד את אינדיאנה במקומה, ואז אוק' צריכה לנסות, אולי, לנצח איזה משחק (כבר שכחנו).
מניסיון, כשמתחילים בשנה הבאה יהיה יותר טוב סימן שההתרסקות מתקרבת
אין חכם כבעל נסיון
פרסטי לא ייתן לזה לקרות, הוא תמיד יישמור את אוק' רלוונטית, מאחל לכם אחד כזה בתפוח הגדול
100+
פשוט ההבדלים בין היכולת הכישרונית למיצוי היכולת היא מרגיזה ולכן אנחנו קצת מבאוסים .
ברור שמבואסים, אף אחד במשפחה לא מוכן לראות איתי את המשחקים. ככה זה כשאוהדים, אוכלים את הלב, זה חלק מהעניין
It only b-ball mate
I don't really care that much.
Still very active in my tennis and we had a great match day this Saturday
אין מילים. אולי בעצם יש,
הגיע הזמן שתחליף כינוי –
במקום דה שוט, מהיום ועליך, שמך בהופס צריך להיות "דה תותח!"
וקצת יותר ברצינות –
אחת התגובות שהכי נהניתי לקרוא, לא רק לאחרונה,
בשנים האחרונות.
0 התלהמות. 100% גישה חיובית.
סחתיין.
תודה חבר, מזל שהבירה שלי בצד המזרחי, עוד לא אבדה התקווה שם
מסכים עם גיא.
דה שוט יחליף את דונובן, וולאדי את פרסטי ושמעון את ראסל והמועדון יעלה על דרך המלך.
כל הכבוד על הספורטיביות.
בתור אוהד יוסטון אני יכול להגיד לך שהתחושות של לאהוד קבוצה שסיימה מקום 1 בעונה הסדירה זה קצת מלכודת דבש –
אתה נהנה מאין ספור ניצחונות מאוקטובר עד אפריל, אבל מרגע שנכנס הפלייאוף, יש התרגשות גדולה שמהולה בחרדה גדולה עוד יותר, מהשאלה האם הקבוצה תצלח את שלבי הפלייאוף ותיקי אליפות, או שלא – אולי הכל היה חלום והקבוצה שוב תיכשל בפלייאוף?
אני בטוח שאוהדי הווריורס של 2015, טרם זכייתם באליפות, שותפים לתחושה הזאת, ואולי גם אתה ואוהדי אוקלהומה הרגשתם ככה ב-2012 (אם כי בטח הייתם מודעים לכך שמיאמי יבואו רעבים הרבה יותר לפיינלס).
מהבחינה הזאת אני חושב שאם הקבוצה מסיימת במקום 3-5 בקונפרנס שלה זה הכי אידיאלי לפער הציפיות כאוהד – לא תתבאס מדי אם היא תעוף בשלב מוקדם מדיי בפלייאוף, אבל היא מספיק מוכשרת בשביל אולי להפתיע ולהתקדם הכי רחוק שאפשר..
+1
תהנה ממה שיש, העיקר שיימשך כמה שיותר, שיהיה בשביל מה לקום באמצע הלילה.
ממש כך!
ב-2014 הייתי בסטרס מהמשחק הראשון עד לשניה האחרונה של האחרון. גם אחרי שריקת הסיום עוד חיכיתי כמה דקות לוודא שריי אלן ולברון לא קופצים עלינו…
+ 100
re מתאר לעצמי מה עבר עליכם אחרי משחק 2, כל הרוחות מהשנה הקודמת יצאו מהארון
גדול! בטח סלע ענקי ירד מהלב..
כל כך!
דה שוט
אדיר!
להצליח להוציא מגיא תגובה אמוציונלית בלי מספרים?
על זה חלמנו…
כמו שאמרתי לך בעבר אתה ההחתמה הראשונה שלי בקבוצה כלשהיא
[מוכן לבוא מהספסל…}מוטיבטור ברמות הגבוהות
וברצינות מה שאדיסו כתב לפני
זה פשוט להתחתן עם רחל ובלילה לגלות את לאה…
צודק לגבי לאה, אבל יעקב יצא מזה לא רע (יש מדינה על שמו),
לגבי החתמה שלי – לו מומלץ. אני במצב של כרמלו (רק בלי ה-28 מיליון).
לא מומלץ… חחח… אני כבר בלחץ מהערב
מצטרף לאחרים. אחלה תגובה!
לי פחות צריך לדאוג, אוהד קליפרס אני לא, פשוט אוהד של כריס פול שמייצג את מה שאני אוהב בכדורסל. אז קפצתי על העגלה של יוסטון (אחרי קליפרס וניו אורלינס). אכזבות כמובן יש (אולי השנה ייגמר המוטו "אבל הוא לא עבר סיבוב שני").
אחי התאום (ברץ) אוהד טורונטו משנות ה90, אם כבר מדברים על אוהד למוד אכזבות…
לגבי אוקלאומה אומר שזה מרגיש שיש להם סף שבירה נמוך בכל משחק.
שכשיוטה מתקרבים, אתה מרגיש את הפחד משתק את אוקלאומה וגורם לה לעשות שטויות ולהביא עליה את רואה הגזירה.
זהו, שיהיה בהצלחה הלילה. נצחון שלכם טוב לכולם כמעט.
וולקום לקלאץ' סיטי P!
You have not been paying attention
יופי של הספד כתבת
+ 1
יצא ככה, לא לילד הזה פיללנו
מענטש!
אם לי המציאות היתה מרביצה בפנים כל כך הרבה פעמים. אם אותי העובדות אף פעם לא היו מבלבלות. אולי הייתי טיפש ותמים כמוך וכולם היו מריעים לי. הוריי לטמטום. הוריי לנאיביות ילדותית. היפ היפ לאדם אלים שמסתתר תחת מעטה נחמדות.
מי שינה לי את השם?!
מי זה סומסום? זה כי אני לא מוחא כפיים כמו שאר העדר לילד הנאיבי שחולם על ווסטברוק?
מה הבעייה עם זה שאני אוהב את ראסל ווסטברוק?
מאיפה שאני בא שולחים נשים מוכות למקלט להגנה
ראית איך ריברי ברח לו הכדור מול השוער? הנה מרסלו השווה סעמק הריאל האלה. אני שונא את בארסה גם אבל אוי לאיזה קבוצת פח כמו רומא הם הפסידו אלוהים. קבוצת כלום ושום דבר
עזוב – לבנדובסקי עכשיו עם גול של מאה אחוז, לא נורא, ניתן עוד שניים בחצי השני. מרסלו המגן הטוב בעולם כבר כמה שנים (מאז שלאם פרש)
יהושוע נכנס לא רע בכל לנעליים של פיליפ אבל עדיין לא ברמה האמיתית שלו. אני מניח שייתכן וזה יגיע בשנים הבאות.
אההה
יופי טופי, אני רואה שבאיירן ריאל גם אצלך ברשימה וגם אצל שמעון.
המחצית השניה אוטוטו מתחילה אבל בלי רובן ובוטאנג….
אוי גיוועלד
סליחה על הסטיה
פארגו חתם במכבי
[היה לו אח בnba אז אני מוצא את זה קשור לפוסט…]
גם הוא היה ב NBA
ממפיס?
נכון
הערה קטנה וקטנונית:
לא כל סטטיסטיקה היא משמעותית.
מי לוקח יותר ריבאונדים, זה מלמד על איכות.
מי מנצח את מספר 5?!!! זה לא אומר כלום!!
הגיוני שהקבוצה הטובה יותר תנצח אותו, וגם את הסדרה, אבל אם הם פישלו, יש יופי של סיכוי לנצח בהמשך.
אין עניין מיוחד לנצח או להפסיד את משחק 5,בשונה מכל ניצחון /הפסד בפליאוף
חוץ מזה, תודה רבה על הפריוויו
תודה על ההערה, טכנית אתה צודק .ניצחון או הפסד במשחק 5 לא מכריע את הסדרה.מעשית רוב הקבוצות שהיו בסיטואציה הזאת וניצחו קיבלו יתרון להמשך וניצלו אותו.
כיף של פריוויו. אני לא יודע על מה להסתכל קודם היום. גם אני מאמין שהתאנדר יירגעו (במיוחד ראסל) ויהיה משחק אחר לחלוטין.
מבין המשחקים המוקדמים אראה את קליבלנד אינדי כי זה מה שמשדרים אצלנו בעבודה.
מבין המאוחרים , אוק יווטה על האופניים בחדר כושר.
שאלה – למה יש כל כך כעס על פילדלפיה והתהליך. הרי ב2012 הם עברו סיבוב. למה אנחנו לא כועסים יותר על קבוצות כמו מינסוטה או פיניקס? שעשור לא רואות פלייאוף (מינסוטה סוף סוף)? כי הן "ניסו"? מה משמעות ה"ניסו" הזה?
מבלי להיכנס ליותר מדי פרטים, צריך פשוט להיזכר ברצפי ההפסדים הלא הגיוניים שלהם, ועל סגל שהיה רווי בשחקני ג׳י-ליג שפשוט לא היה להם צ׳אנס לנצח.
ב-2016, בזמן שלווריורס הייתה כמות הפסדים חד-ספרתית, לפילי כמעט הייתה כמות ניצחונות חד ספרתית.
בכל פריוויו שכתבו עליהם בליל משחקים נתון, אולי עד העונה שעברה, אף כותב לא היה מוכן בעד שום הון שבעולם להמר עליהם.
הינקי אולי הצליח לקלוע עם כמה מהלכים כמו הבחירה באמביד, אבל התחושה שהייתה לפני שהחליפו אותו, היא שפילי ימשיכו לאגור בחירות דראפט עד 2020.
אין ספק שהתהליך הצליח, ושמועדונים כמו סקרמנטו ואורלנדו מתנהלים לעומתם כמועדונים נכשלים, אבל הדרך שבה פילי שיחקו בשנים 2013 עד 2016 הייתה לא תחרותית בעליל.
הוולבס אמנם כשלו לגמרי אבל היה מעורב בזה גם הרבה מזל רע של פציעות(שמנע מהם את הפליאוף פעם אחת לפחות והם לא עשו מהלכים מכוונים וברורים בשביל לחרב את הקבוצה.
יש הבדל בין להכשל תוך כדי שמירה על רוח מאבק להצלחה ובין להכשל בכוונת תחילה שזה נוגד לגמרי את כל רוח הספורט
בההההה,
כשאתה מגיב במקום הלא נכון אחרי שאתה ממשיך תגובה שנקטעה באמצע
אולי כי הן לא פירקו את הקבוצה שלהם בכוונה בשביל להיות לא תחרותיים בכלל למשך 4 שנים?
הסאנס בעשור הזה היו בגמר המערב לפני תשע שנים ואחרי זה ניצחה 40 משחקים בעונה, סיימה את העונה המיוצרת במאזן של 50% והחמיצה את הפליאוף פעם אחת תוך כדי שהיא רושמת 48 נצחונות, מה שאתה לא יכול לומר על כחצי מקבוצת הפליאוף השנה.
פריוויו מאוד מעניין. לדעתי יוסטון תנצח בקלות, גם טורונטו בסדרה שתמשך ל-7 משחקים. המשחקים האחרים יותר מעניינים – יוטה וקליבלנד יקחו, בקושי.
מחרה-מחזיק (גיא!) מהמחמאות על התגובה של דה שוט. אהבתי מאוד את ״מומי וחסידי גור שתלויים על התקרה כבר שנים, לצד החולצות של קובי״. כחסיד גור הזדהיתי עם כל מילה.
וסטטיסטיקה מבית מטבחו של גיא (לא באמת, ראיתי אתמול ב-TNT): קבוצות שמובילות 1-3 בסדרה עוברות ב-92% (!) לשלב הבא. רק 11 קבוצות בהיסטוריה של האסושיאיישן עשו זאת כנגד כל הסיכויים
יותר כמו 95% אבל כשהמשחק ה-5 בחוץ הן מפסידות אותו ב-72% מהמקרים .
יפה מאוד – תומך בדיוק בדברי כאן למטה.
תודה גל, ומילה על סטטיסטיקה וכיצד היא עלולה להטעות.
הבן שלי מתמטיקאי ברמ"ח איבריו ורואה מספרים בעיניים מאוד מעמיקות. הוא האיר את עיני בנוגע לנתון הנחרץ של 92%, ועד כמה הוא הכי מטעה בעולם – ומדוע?
סביר להניח – וזה בהחלט טעון בדיקה – שברוב המקרים בהם קבוצה הובילה 3:1, הייתה זו הקבוצה עם יתרון הביתיות, קרי הקבוצה הטובה יותר במהלך העונה הרגילה. כמו למשל יוסטון הערב, או ג"ס אמש. לכן, די הגיוני שבמקרים כאלה, הסדרה תסתיים לטובת המובילה, והסיכוי למהפך יהיה קלוש עד מאוד.
צריך לבדוק את מהפכי ה-3:1 אל מול סדרות שבהן המובילה הייתה קבוצת החוץ, כמו במקרה של אוק' סיטי 2016. או אז, נוכל לדעת מה באמת הסיכויים של הקבוצה המפגרת להפוך את התוצאה, כאשר בעצם כל שעליה לעשות הוא לנצח את משחק 6 – בהנחה שבמשחקים 5 ו-7 היתרון הוא שלה.
אז זהו שלא
נו מה הסטטיסטיקה ב3-1 בלי יתרון ביתיות?
8-70
תודה, לא נראה טוב, קצת פחות מ-90%, כנראה שטעיתי
שים לב שדווקא את משחק 5 הקבוצות הביתיות בדרך כלל מנצחות (72%). פשוט זה ממש לא טריוויאלי לנצח שלושה משחקים רצוף.פ
וגם כי במשחק 5 הביתית, לפחות על הנייר (טבלה) היא הקבוצה החזקה יותר. שים לב גם שמתוך 11 מהפכי 3:1 שהתרחשו, 8 היו של הקבוצה עם יתרון הביתיות. לא שזה נותן הרבה תקווה לאוק' סיטי השנה, אבל זה עדיף על 95% של הנתון היבש.
הרבה יותר מעשי עם שני משחקי בית.
פריוויו לפנים ראובן. תודה
בטח אף אחד בהופס לא רואה עכשיו גביע האלופות חוץ ממני. באיירן מארחת את ריאל בחצי גמר שהיה צריך להיות הגמר לדעתי. כרגע 1:1 מגולים מדהימים של יהושוע קיימיך לבאירן ו-וולה מהסרטים של מרסלו. משחק פגז עם הרבה ארועים. החמצה מדהימה של ריברי שהכדור שהיה רשום עליו גול ברח לו תרתי משמע ושני פצועים לבאיירן שהוחלפו, רובן ובוטאנג. אני אמביוולנטי למרות שקצת יותר תומך במינכן.
למה אתה חושב ככה? אני רואה גם כדורגל לא פחות אבל לא ישראלי. רק שהקבוצה שלי הרוסונרי בטנקינג כבר הרבה שנים אבל היי אין דראפט.
הגנה מחורבנת של איסיקו והמשחק כנראה של ריאל מדריד. 2:1 במשחק חוץ זה לא דבר שחוזרים ממנו. אני דיי מאוכזב מלובנדובסקי שלפחות בשנה שעברה שיחק יותר טוב במפגש של שנה שעברה בין שתי הגדולות. איך הפקירו הבווארים את ההגנה?
ואי אפשר בלי מילה טובה על נבאס שנותן היום משחק נפלא בשער של ריאל עם כמה הצלות ענקיות של שועא על חללל…..
חחח…
הופמן – התבקשנו להגיב על כדורגל במקום שנועד לזה – בענייני דיומא, לכן אני לא מגיב כאן אבל כמובן רואה.
ריספקט
אתה מגזים בערך כמו מנחם לס וזוהיר בהלול. "גולים מדהימים, וולה מהסרטים, החמצה מדהימה, שער שכמותו לא ראתה העיר עכו מאז הבקיע נפוליאון בונפרטה את חומות העיר יריחו".
סה"כ שני שערים יפים, החמצת כדורגל סטנדרטית של ריברי (היו החמצות גדולות יותר במשחק הזה).
אאה נו טוב אני עובר לשם 🙂
http://mygoodstream.pw/nba2/ind.html
אינדי קליב
גו אנדיאנה ,תורידי את השיקוץ על ארבע,
שימו לב ,הכל בשפה יפה
תודה רבה
לינק אינדי?
יאאאאאאלה ,קרא לפני שאתה חופר יום אחד
לברון כלכך מכוער נחנקנו
תודה יואל
הסתכלתי, לא היה לינק.
http://buffstreamz.com/watch/nba-9.php
גם אינדי קליב
אולי בלי פרסומות
יום אחד הכל בסדר, אני הייטר
אודליפו תן לשיקוץ בראש
בוגדנוביץ ,בלי שטויות
קורבר יבן אלף,תפסיק לתמוך באויב
אינדיאנה באו לנצח. הם לא מפחדים
אחלה פתיחה
יאללה ויקטור – זה הזמן להראות שבאמת עשית את קפיצת המדרגה
קליבלנד – אינדי
http://acesports.stream/nba/live.html
קורבר מוכן למות במגרש כדי לזכות בליטוף מלברון. חבל שלא שיחק ככה באטלנטה
לברון מנסה להכניס את האחרים למשחק , שלא יתעורר מאוחר מעדי ויסיים כמו במשחק 1
ראיתם כיצד אינדיאנה נתנו במתנה 4 נקודות לקאבס?
המזל של קליבלנד זה שאינדי עושים מלא שטויות. שני איבודים מיותרים
הגנה מצויינת של אינדי
גו אינדי,לגנב את הבית,לדרוס את השיקוץ
הכל בשפה ציורית
את לברון אי אפשר לעצור. זה הוא נגד אינדיאנה
לדעתי חייבים דאבל טים נגדו. שאחרים ינצחו את אינדיאנה, אם הם יכולים.
וינטאג' לברון
לברון פשוט לא סופר את הקבוצה שלו. הוא מחקה את קליבלנד
מחרב
טורונטו – וושינגטון
http://live.shwidget.com/freelivematch/5760502478407450.html
תודה
וואו לברון איבד את האמון באנושות…
בדד!
מישהו יודע מה ממוצע ריבאונד התקפה למשחק של לברון בקריירה? פלייאוף ועונה?
למה חא עולה לי שידורים אוףף
http://buffstreamz.com/watch/nba-6.php
השאלה היחידה היא מה יעשו השופטים היום
לברון חזר לחרב
אחוזים גבוהים מאוד בינתיים ברבע השני
לאנס סטיבנסון!!!! ההצגה הטובה בנבא
14 נקודות ב6 מ7 מהשדה, באמת נורא ואיום. הורס את קליבלנד.
ויקטור עם בחירת זריקות של ראסל ווסטברוק
סבוניס שחקן חכם.
יש שני צדדים למגרש החלק הזוהר ששם הוא בלתי עציר אני במקום השומר שלו מזייף פציעה והולך לצפות בהצגה הטובה בNBA מהספסל , בהגנה הוא היום ונורא
הוא באמת נראה קצת עייף בהגנה, מביט בעניין במתרחש. שומר כוחות כנראה.
אחלה משחק. לברון מבין שהוא חייב לנצח את המשחק בעצמו.
לגבי לאב הוא חלש רכרוכי, לא מתאים לסדרה כזאת פיזית
יעשה טוב המאמן עם ישלח את לברון לנוח עד המחצית. הוא עוצר את השטף ומשחק עם עצמו. הסגנון הזה יעיל רק בדקות האחרונות
אם
שעיה אתה צוחק נכון, אני כבר לא מבין.
צמוד צמוד בטורונטו
אם טורונטו מפסידה לא יודע מה לומר, הם מידי טובים בשביל לפרק ולהתחיל מחדש מצד שני אי אפשר להמשיך עם מחלת הפלייאוף הזאת.
וזה עד שדרוזן נותן פלייאוף טוב (להבדיל מלאורי ששוב נראה שהמעמד גדול עליו)
שאלה לצופים במשחקים הערב – אני מתכנן לצפות בשני המשחקים המזרחיים מחר בליג פאס אחד אחרי השני, האם תוכלו לומר לי באיזה מהשידורים אין/יש עדכונים חיים מהמשחק המקביל כך שאוכל לצפות בשני המשחקים ללא ספוילרים? תודה!
עדיף לראות משחק שמשודר בTNT או בESPN הם פחות מדווחים על המשחקים המקבילים
TNT
תודה! מתיישב עכשיו להשלים פערים.
אינדי לא פתחה טוב את המחצית
לברון עשה את האמא של הצעדים בסל האחרון שלו
מאז המשחק הראשון אולודיפו כבר הספיק לבנות לפחות 3 בתים מהלבנים שהוא משליך,כרגע הוא עומד על 31% מהשדה בארבעת המשחקים האחרונים בסידרה.
טורונטו בדיחה וושינגטון כל הכבוד מה שלא יהיה
ויקטור בתפקיד ראס
לאב השתיק אותי, אמרתי למגן של לברון לשחק אותה פצוע, אני לא זוכר שחקן בהיסטוריה שהיה חודר כמוהו כל כך הרבה כוח ומהירות, זה לא הוגן
המשחק שלו בגעיל ומבוסס רק על כח …אבל יעיל בצורה מטורפת
אני לא אוהב את המשחק שלו ועדיין מעריך את היעילות של המשחק
ממש לא רק על כוח, המסירות מהמרפק, הניצול מיסמאצים, הסקיפ פס מעל שומר מדהים
שחקן ענק
לברון יגיע ל50 במשחק הזה…יש לו רבע וחצי לעשות זאת
אני מוכן לסלוח ללברון על כל הפאסיב-אגרסיב שלו,על המשחקי אגו וכל שאר הדברים, אם בסוף הסידרה הוא נושף חזרה ללאנס באוזן.
פשוט אי אפשר לעצור את לברון עם שומר אחד. עכשיו הוא התחיל להתגבר גם על שני שומרים. הוא כזה גדול וחזק. קולע כמעט כל פעם שהוא מחליט להיכנס.
תופעת טבע
31 נקודות ב80 אחוז מהשדה. OH MY
החברים גם פספסו לא מעט אסיסטים מבריקים שלו.
ג'ון וול ענק!
{כן יש עוד איזה משחק היום במזרח]
כמה נאיביות הייתה פה באתר, לחשוב שאינדיאנה הלוחמת המוגבלת, תדיח את הקינג בסיבוב הראשון.. נו באמת.
היה ברור שמשחקים 4 ו5 שלו והסדרה מעשית גמורה כרגע.
פעם שנייה המשחק לאב מחטיא לבד מטווח אפס
חוזה קלדרון מנגב את הרצפה עם אולודיפו.
איך אפשר להגיד שהמשחק של לברון מבוסס רק על כוח?
טחו עינהם מראות
ועכשיו נאנס החטיא חופשי. אני לא שחקן נבא ולא נמצא שם, אבל חוסר מקצועיות מעצבן אותי. והוא בא לידי ביטוי בהבדלים קטנים בין קבוצות. אתם מדמיינים מישהו מג"ס מחטיא ככה?
טורונטו הביתהה חבל שיחקו יפה בעונה הסדירה אבל כנראה שאין להפ את זה.. אגב מי יודע כמה מדורגות 8 עברו סדרה מול מדורגת 1 לאחר פיגןר 2-0?
למה קליבלנד עדיין מביאה שמירה כפולה על אולודיפו?, ולמה שהקבוצה שלו מתפרקת לאנס חושב שזה הזמן לנסות מסירת עין עקומה על המגי'ק ג'ונסון?
אם טורונטו מפסידים פה עדיף להם לא לסוע לוושינגטון
רואים את ההבדל מי פייק סופרסטאר ומי סופרסטאר אמיתי
ג'ון וול ולברון לעומת אולדיפו וקייל לאורי
מהרשימה הזו רק אחד סופרסטאר
john wall isn't a superstar.
חבל בכלל גם שאתה מזכיר אותו לצד לברון
ואז הגיע רבע שלישי שלברון הזכיר למה הוא לברון…
השדרנים של קליבלנד מעצבנים, יותר מידי שמחה לאיד מטופשת. לא מקצועי.
תעבור לאנשי התירס,הם עדיפים
לא יכול לשמוע את הפרשן המיילל של הקאבס
על בוקר נכון?
אוטו פורטר נתן חתיכת עקיצה עם החוזה מקס',לא עקיצה כמו נואה או פרסונס אבל עדיין,איך הוא לא מתבייש להציג מספרים כאלה.
היי, מה אתם יודעים, אם נותנים לולנצ'יונאס אשכרה לשחק ברבע הרביעי, הוא יכול לעשות דברים ברבע הרביעי. מי חשב?
לכל מעדיפי אולדיפו מראסל
אולי הלילה הזה מסביר את ההבדל בין לתת עונה טובה ולהיות שחקן טוב לבין סופרסטאר לאורך זמן דשכל הלחץ והקבוצה עליך.
מלחמת עולם בקנדה.
יהיה צמוד עד הסוף
סבאוניס אחלה שחקן קליעה יפה מחצי מרחק, מסירות שלא ידעתי שיש לו
הקהל של טורונטו נהדר. של פילדלפיה וקליבלנד התעייפו במשחק החמישי.
אינדיאנה חייבת להמשיך לחפור פנימה,הם לא יצליחו לנצח מבידודים של אולודיפו.
לברון נתן. לברון יקח. הוא מעבר לשיא
זהו, וושינגטון כנראה הפסידו את זה עם הסל של ולנצ'יונאס
זהו, טונטו לקחו.
כי הם לא שיחקו כמו הפרש הבודד.
רגע רגע לא אמרו לי שההוא שברח מראסל פורח חחח 2 מ14 מהשדה בפלייאוף לא שווה הרבה כנראה כמו ראסל משחק בדיוק כמו שדיחק מול יוסטון עונה שעברה כלום ושום דבר ואמרו לימגם שסבוניס כוכב חח שחקנים בינונים לעונה סדירה. וראו מה דאבל טים עשה לסידרה לפחות לברון המאמן לקח החלטה טובה בסידרה
שמעון,תאמין לי סבוניס אחלה שחקן ,הלוואי והיה נשאר באוקי סי.
בעונה שעברה כשהוא עונה שנייה הוא בקושי קיבל הזדמנות וכשקיבל הוא היה לא רע בכלל.
פה הוא פשוט מקבל יותר דקות ובתוספת של עוד שנה של נסיון
פטרסון טוב ממנו וגם הוא לא שחקן פלייאוף. פרסטי זיהה מיד שלא ויקטור ולא הוא יעשו משהו בפלייאוף. שחקני אינדי לעונה סדירה סה הרמה שלהם האמיתית.
תגיד, על מה אתה מדבר?
פרסטי זיהה הזדמנות להביא את פול ג'ורג', וכל בר דעת היה אומר לך בתקופה ההיא ש-OKC שדדו את הטרייד הזה של ג'ורג' תמורת אולדיפו וסבוניס.
נבאו לאינדיאנה לא להגיע בכלל לפלייאוף ואולדיפו ייצא השחקן המשתפר של העונה כנראה (וגם סבוניס נראה נהדר ברוב העונה).
בפלייאוף הם עושים חיים קשים לקליבנד (לא ממש ציפו זאת). אינדיאנה הפתעה מטורפת העונה.
לא יודע איך אתה מבטל שחקנים סתם …
הבחור בשנתו השלישית ועושה אחלה עבודה והוא רק ילך וישתפר
יש לו כמעט הכל
הם חייבים ללכת לסבוניס מתחת לסל ..שיחפור שם במקום להעיף חפצים מרחוק
המאמן של אינדיאנה נראה כמו קארל ווינסלו השוטר מהסידרה אריזה משפחתית.
אוק' – יוטה
http://buffstreamz.com/watch/nba-5.php
http://buffstreamz.com/watch/nba-11.php
15 מ-15 מהעונשין ל23 של הקאבס
וואו, לברון ג'מאס או ג'מוס עם כמעט 50% מנקודות קליבלנד…. 15 מ 15 מהקו. מדהים.
אינדיאנה מאוד רוצים אבל אין להם שחקנים. זה המקסימום שהם יכולים לעשות. אולי זה יספיק היום.
יכולים לקחת את השביעי
לינק אוק'?
תודה!
יאללה אינדי, לא לוותר, דורון האסטבן שולח לכם אמונה עצמית
שוב סאבוניס עושה במכנסיים במאני טיים
רק חבל שהוא לא יכול לשלוח לכם גם שכל
חחח דומאנטס סאבוניס היה פח ונשאר פח שחקנים המתאימים בדיוק לאינדי זה הרמה שלו. ישר פרסטי זיהה שאלו לא שחקני פלייאוף והעיף אותם.
וואו.
אתה צוחק שמעון?
שמישהו יגיד שהשופטים לא באו עם השריקות מהבית
תחשוב שאתה בעמדה של אדם סילבר,את מי את מעדיף בגמר המזרח?
סאבוניס ואולודיפו,קייל לאורי ודלון רייט,או לברון ג'יימס?
מלכת הכיתה לא מפסיקה לבכות למורה שזה 99 ולא 100
שני איבודים מטומטמים שקשורים בסבוניס ואינדירה מאבדת הזדמנויות לתת לנו משחק יותר צמוד…
יאללה שיגמר ונעבור ליוטה אוקלהומה
דורון תשלח להם אנרגיות, סומך עליך
ההתקפה של לברון קשה לצפייה. לא אינטילגנטית בעליל
דדי שלח לשופטים ביצים
האבא היה גאה
חחח סאבוניסמלפחות קלע מהעונשין
אתם חייבים להאמין שאתם משחקים נגד קבוצה חלשה יותר, כי זאת האמת
השחיל אותה
קליבלנד עוזבים את סבוניס שוב ושוב פנוי לגמרי בהגנה. ובהתקפה כולם עומדים ומסתכלים על לברון. קבוצה לא מאומנת.
לו בדיחה שמתמשכת יותר מדי זמן
עוזבים במודע יודעים שלא יעשה כלום אבל גם לגרוע כמוהו יש גבול חחחח אולדיפו מזל שלא באוק שחקן עונה סגירה יאללה לברון סגור את המשחק
השופט חשב על זה, חשב על זה… החליט שזה יהיה מופרך מדי
לברון עם חמש עברות תוקף לפני האיבוד
5+
לברון 0 מ3 בקלאץ לא מוסיך לאחוזים שלו חח
הנה, ישמשחק. סבוסיס סוף סוף עושה מהלכים טובים בשניות האחרונות.
השאלה עכשיו האם ללכת על אולודיפו בזריקה אחרונה?
היה מתאים פה עכשיו איזה המבורגר של וונדי'ז
פלטון? הוא במשחק השני.
בוגדנוביץ יגמור את זה
איזה בלוק של לברון!!!
למה לא באה עוד חסימה לאולדיפו כדי להכריח חילוף שלברון לא ישמור אותו?!?!
גולטנדינג
חסימה יפה. אבל חוקית?
גם חסימה לא חוקית וגם מהרגע שאולדיפו עבר אותו הוא דחף אותו מהגב לכל אורך המהלך.
אבל מה אכפת לליגה , היא קיבלה את מה שהיא רצתה
אני חושב שזה נגע בלוח לפני שלברון חסם!!
בוגדנוביץ היה לבד
מה נסגר עם 23 של קליבלנד?
.
אני מבקש מצוות לא למחוק את זה בבקשה.
זה לא אני, זה סומסום!
תודה למוחק המתמיד!
יש פה כמה מאיתנו
אני מבקש מהצוות להבא לא למחוק תגובות שמופנות אלי,
לא משנה מה כתוב בהן, למעט התחזויות כמו תגובה 152.1.1
תודה בכל אופן.
נראה לי שלברון שיפר את הקלאץ' שלו בשני המהלכים האחרונים בהגנה ובהתקפה…
לברון הרס לקליבלנד בחצי השני של הרבע.
וואו – הנה הוא קלע שלשה מנצחת! לברון נתן ולברון לקח. קל מאוד לשנוא אותו, אין ספק
מלך!
טוב, השתיק אותנו.
אינדי יבואו מוכנים ל-7.
חחח מקמיחן הטמבל לא יביא דאבל טים נותן ללברון לקבל כדור חופשי כמו כל מאמני הליגה שנותנים לכוכבים לקבל כדורים חח
לברון פאקינג ג'יימס!!!
לברון עשה זאת. ניפגש שוב במשחק 7.
יאללה לאוקלהומה.
מתי פעם אחרונה מבחינת אורך סדרה לברון שיחק בכלל 6 או 7 משחקים בסיבוב ראשון ועוד באינטנסיביות שהוא משחק בסדרה הזו?
Deep in the Q
אמאלה שלי לברון, חשבתי הוא שוב יהרוס בסוף, איזה שחקן
אחד השחקנים הגדולים אי פעם, אתם באמת רוצים שזה ייגמר כל כך מהר?
אני רוצה את לברון מולנו אם רוצים הצלחה יש לחסל את המלך הקודם מבחן אופי לפילי. אין לי עניין בנגרי טורנטו שנשחט אותם
יסמן הצליח לחבק ראשון. הישג קריירה עד עכשיו
ישששששש
כל מאמן בליגה נותן לכוכב היריבה לקבל כדור לזריקה אחרונה ובאחד על אחד אני מת על המאמנים האמריקאים. אצלי שום כוכב לא היה מקבל כדור שאחרים ינצחו הם את התהילה לא יקבלו את תהילת הכוכבים. רק דיברתי על זה לא מזמן.
מה היה לנו שופטים אידיוטים זה מה שהיה
קודם כל הוצאת החוץ הייתה צריכה להיות כדור של קליבלנד.
אחר כך לברון עשה גולטנדינג
שום ריוויו לא בודקים ריפליי בזיון
ואז לברון אש
האשך בינתיים ב1-0
האם הוא הולך ל2-0?
סומסום, יא דבע, מצידי אני לא רואה משחק ורק יושב על התגובות לערוך אותך
איזה כינויים יש לסומסום הגויאבה היום ,אשך?
אחד הגדולים..אין מה לעשות..
אולדיפו וסאבוניס צוקרים טבעי אולי שיפרו את זה אצל ראסל גם
דיייי בחייאת ראבקק
סבוניס היה השחקן הטוב ביותר של אינדיאנה,השווה את התוצאה .
כמה שטויות אחי,מה יש לך?
שמעון, לפעמים אתה מגיב נטו להטריל או סתם לעורר "מהומה"
אולודיפו עומד על 35% מהשדה בסידרה עד עכשיו,בארבעת המשחקים האחרונים הוא קולע ב29% אחוז מהשדה,בהחלט מרשים,ובמשחק 5 וחשוב הוא מפנק ב13% מהשדה.
זה הכל בגלל ראסל האנרגיות שלו מהעונה שעברה עברו לויקטור עכשיו, יש אנרגיה רעה בכדור. וסאבוניס הוא אלוף.
שמעון, תוסיף לרשימה עוד שלשת ניצחון למאזן.
חבל שאי אפשר להכניס גם מהלכי הגנה שמנצחים משחקים. . .
סבוניס שחקן מצוין, עדיין חסר ניסיון מספיק בפלייאוף אבל חכם מאוד. ואינדיאנה עוד יכולים לקחת, ניצחון אחד.
יוסטון – מיני
http://buffstreamz.com/watch/nba-6.php
כל הכדורסל זה שלשות
טוב מתפנים לסיבה האמיתי בגינה קמתי. יאלל יוטה!!
eקראודר הורס עתה את OKC
איך שהעברתי, ווסטברוק זורק איירבול והמשחק מתחיל לברוח
תארו לכם שללא החסימה של לברון והשלשה שלו, יכול היה להיות שזה היה המשחק האחרון של לברון בקליבלנד.
אגב, זה אחד הבאזר ביטרס היחידים שלו בקריירה
קראודר לבדו הוריד 9- ליתרון של 6 והכל בשלשות
לא מבין איך השופטים לא שרקו את החסימה הלא חוקית של לברון
רואים בצורה ברורה שהכדור נגע בקרש לפני החסימה
בולדנהולזר עוזב את ההוקס,לטעמי מאמן מצויין שיתאים לקבוצה כמו מילווקי,או שארלוט,אין לו מה לחפש בניקס.
שמעון,תפסיק להיות ילדותי,לא הכל שחור-לבן
סבוניס אחלה שחקן צעיר,החזיק את אינדיאנה במשחק
עם קצת נסיון ומערכת שתתן לו לשחק הוא יהיה שחקן חמישייה נהדר
ווסטברוק צריך לשחק all in היום. הוא לא יכול לעוף בלי לתת הכל
ראס במוד לברון גמר 2011 ולא לברון 2018 אם לא הבנתם את זה. הוא מת מנטלית. יהיה שחיטה, שום דבר לא יעזור. נגרי יוטה יחגגו להם על התחת. לפחות אני יוד שלורד אוף דה דנס ישמיד אותם ללא רחם
פיכס, התקפה מבחילה
ווסטבלוק עומד ומסתכל בעניין.
אפס תנועה
באמת גועל נפש של התקפה
התאנדר פשוט מגעילים!!
אין תנועה בלי כדור ,כל אחד עומד כמו פסל ולא זז…בעעעעעע
7 שלשות רצופות של יוטה. אוק לא מבינים שהם קולעים משם. מדהים
איזו יד יש היום לפול ג'ורג…
חחחח ג'ורג' אתה כזה איש קטן
יא-אללה יוטה איזו קבוצה
רק מילה אחת על הג'מוס… וואווווו
ג'ו אינגילס נחתך ממכבי? אתם רואים מה הוא עושה כאן? שלשה אחרי שלשה!
כוס אמאק. אני כל כך רוצה רק להסתכל ולהינות מהמשחק ולא לכתוב מעורב
אז תהנה. גם לך מגיע לנוח קצת מהמעורב.
קרואדר בלי הכרה,יוטה זו קבוצה שפשוט אי אפשר שלא לחבב,בדגש גדול על המילה קבוצה.
100 אחוז צודק
זו צריכה להיות העונה האחרונה של דונובן וטיירון לו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה משחק מטומטםשל אוק בשניות האחרונות עם שני איבודים מטומטמים שלא קשורים בכלל בראס שנח.
חייבים להודות, ההגנה של יוטה מדהימה
מנחם,
זה היה הבאזר ביטר החמישי בקריירה של לברון בפלייאוף.
לצורך השוואה, לקובי יש 2 כאלו בקריירה.
גיאציקלופדיה, כמה כאלה יש לקיירי? יש לו בכלל?
ולג'ורדן?
יש לג'ורדן לא מעט סלי ניצחון בפלייאוף. באזר ביטרים, יש לו 3.
תודה
בסקטבול רפרנס זוכר בשבילי . . .
קיירי תותח. אין לו באזר ביטר בפלייאוף, אבל צריך לזכור שהוא לא העפיל לפלייאוף לפני לברון,
ושהשנה, הוא העפיל לפלייאוף, והוא לא משחק.
אם הוא יהיה בריא בהמשך הקריירה, עוד יהיו לו כאלו. אין לי ספק.
באמת מה עם ה GOT? כמה יש לו?
בילי בבקשה ממך תוציא את כרמלו,תגעל אותנו …אנא ממך (ועל הדרך גם את הגוץ הקטן חברו מהתפוח הגדול)
ווסטברוק צריך לזרוק מעל 35 זריקות היום. אין לאוקלהומה סיכוי בדרך אחרת
אני מקווה שיוטה יעשו את ההתאמות נגד יוסטון, כי בעונה הרגילה הם חוסלו.
בתכלס יוטה הולכת להשחט בטקסס
הקבוצה הזו קיבלה במתנה את התאנדר שאין להם מושג בהתקפה,אינם שומרים על ה3 .
לגמרי
אני מחכה לראות את לורד אוף דה דנס רוקד להם על התחת
אתם מגזימים. אוקלהומה הקלה מאוד על יוטה את הסדרה, אבל אין צורך לקחת ממה שג'אז עשו. עד כה, הם עשו את כל הדברים שהם היו צריכים לעשות, למדו לעשות את ההתאמות הנחוצות והראו שכקבוצה, הם חכמים מספיק כדי להסתגל לקושי של הפלייאוף ולמה שזורקים עליה. וגם כל החלק ההוא של סוף העונה. אולי הם באמת ינגפו מול יוסטון, אבל אני בטוח שגם אז הם יקשו כל הדרך.
בקשר למלו אני מסכים. אם לאורך כל השנה ברור למה אי אפשר להוריד אותו לספסל (אתה רוצה לנצח עם השחקנים שלך ולא אותם. ולך תדע מה מלו ממורמר יכול לעשות לך). אבל משחק אולי אחרון לעונה? Cake or Death?
לאוק סיטי אין התקפה בכלל
אוקלהומה נראים בדיכאון.
בחיים לא ראיתי קבוצה כזו מגעילה …
לפחות חלק מהם רוצים שהעונה תגמר כבר.
כמה כישרון לווסטברוק… איזה פלואוטר
בשירותים אני לא מצליח להוציא כזה פלואוטר (הכל בשפה ציורית)
המבט של ג'ורג' בעבירה הזו על מיטצל אומר הכל.
למה נתתם לי עבירה כשבדיוק על סף סיום הרבע הראשון עבירה זהה שבוצעה עליי לא נשרקה????…..
השיפוט עושה את הסלקציה שלו. יום עסל יום בסל.
ולא אני לא חושב ששופטים מקבלים הוראות מהמנהלת וסילבר אבל הם טועים בשוגג דיי הרבה….
גוברט זה פשוט מפלצת,כמובן העובדה שהוא חונה בצבע בלי שישרקו לו 3 שניות עוזרת,אבל בלי קשר מבחינתי הוא שחקן ההגנה של השנה לפי דיוויס ואמביד.
יש למישהו קישור שעובד בלי להיתקע ליוטה-אוק'?
http://ripple.is/nba/2587-jazz-thunder-intl-nbatv
תודה רבה
בדיוק התחיל גם להיתקע…
פטרסון חוסם את גובר
זהו, ראיתי הכל בחיים.
אני חושב שזה היה היוסטאס
ראס בסדר, כבר החטיא שני לייאפים הערב, שימשיך לחדור. אוק על סף שבירה, מצב מסוכן, חייבים לחזור למשחק
בינתיים יוטה מצילה אתכם
יופי
אוק' מצאה את החמישיה ההגנתית שלה
ראסל אברינסיוסטיס פטרסון אדאמס
3 איבודים סל אחד ב4 דקות
מיטשל בסדרה הזאת זה שחקן מהסוג של תבחר את הרעל.
תיתן לו מטר הוא יגיע עד לטבעת , תן לו מטר והוא יקלע ולא ממש משנה הטווח
אמצע הרבע השני, 3 אסיסטים לכל הקבוצה ביחד. משהו ממש רע עובר על אוקלהומה.
מה דונובן קרא בהופס שיוסטיס ופטרסון משחקים?
הוא לא קרא טוב, ברואר במגרש
הסיכוי היחיד כרגע, ווסטברוק בגרסה ה"פסיכית" והרבה מזל.
ראס 50 זריקת זה הדבר היחיד השאר מוות ודאי
ביכולת שלו כרגע, 50 זריקות זה מוות ודאי.
ת'כלס צדקנו!
אינגלס אינגל'ה
http://www.nbastream.io/567223/1/play-offs-:-oklahoma-city-thunder-vs-utah-jazz-live-stream-online.html
אין חוק כמו פינג פונג שמפסיקים את המשחק באמצע כי כבר לא נעים?
ראו את השבירה מקילומטר, אין טעם לקלל עכשיו, צריך לחכות לנס
איזה שיט
בהליכה.
אוק' אחת הקבוצות הרעות שראיתי אי-פעם
מסכים
מסכים בהחלט,פשוט "משחק" מכוער לצפייה
אשך!
ראית את האוהדת יוטה הזאת?
פספסתי
אוק… אוקלהומה עשו התקפה?
מלו החטיא, אבל זו הייתה התקפה? עם מסירות וכאלה? וקצת תנועה?
כנראה שדמיינתי.
כרמלו לא צריך לשחק. זה כבר יהיה שיפור בקבוצה הזאת
יוטה מחסלים את אדאמס. מסכן
אם גובר בחוץ יש סיכוי
בלי זה נס גם לא יספיק
בשביל הבראקט שלי והעניין בהמשך אני ממש רוצה את אוקלהומה בסיבוב הבא מצד שני בשביל השכל הישר והקבוצתיות זו חייבת להיות יוטה…
מאומה לא הולך ל-OKC
אוק צריכה מאמן. זהו נגמר. כמה הזדמנויות צריך לקבל לפני שבועטים את האיש הזה החוצה? אין שם שום שיטה. ובוקר טוב לי, סוף סוף נפל האסימון…. זה אותו המאמן שהארדן ודונאטס עזבו בצדק אז או הוא או ראס.
כשעשו על הארדן טרייד סקוט ברוקס היה המאמן
אברי נס עשה פאול על אינגלס, ויתרו לו, אז הוא נתן למיצ׳ל שלוש זריקות ובילי הוסיף אחת. לא ייאמן
מהלך וויידי טיפוסי של מיצ'ל
אני לא יודע מי יותר גרוע היום גורג או ראסל?
בינתיים מינסוטה משחקת כמו קבוצה במשחק הדחה
מה זה אומר
לא מחטיאים מהשלוש,מעט מאוד איבודים, הרבה נקודות בצבע, הקו האחרוי שלהם מצוין.
אל דאגה, יוסטון תתעשת ותנצח
(טפו טפו טפו)
אוק' רוצים הביתה.
ג'ורג' רוצה ללייקרס.
כרמלו סבבה לו, אפשר להמשיך
אפשר קישור ליוסטון שלא נתקע… תודה
הקהל של okc צריך לעזוב את השופטים ולצעוק בילי דונובן יו סאק
פעם ראשונה שאני רואה את מינסוטה משחקים נכון ונותנים את הכדור לטאונס מתחת לסל
איך אין להם כבוד?
בחייאת ראבאק טיפת כבוד עצמי.
אין בעיה שיחטיאו אבל לשחק ככה? ללא שום חשק? ללא תנועה?
אני לא חושב שראיתי קבוצה כלכך מטומטמת בחיים שלי גם אם תוסיפו את קבוצות הטנקינג מימי בראשית.
5 אסיסטים על 6 איבודים למחצית שלמה!!
פליאוף-P בתחת שלי
זה גמור כבר ממשחק 3. הם לא שם מנטלית. חצי שני יהיה יותר גרוע, תאמין לי אל תראה אפילו, לך תנוח תאכל ארוחת בוקר
יש בזה משהו. אוק שבורים
יאללה אני פרשתי אשך תהנה מהטבח..
הארדן שכח להגיע אני רואה, 5 נק ב-22%? אבל הבליץ יבוא חצי שני רק 4 הפרש, אין שום סיכוי למיני. מיני ינצחו כמו שאוק ינצחו
לפחות הם מתאמצים,נלחמים על הכבוד שלהם..אפשר להעריך את זה
בחדר ההלבשה דונובן לשחקניו-
כל הכבוד,אתם משחקים מצוין,עוד טיפה מאמץ ואנחנו על הגל…יאללה בואו תנו יד..3 2 1 O K C !
אין מילים אבל בכל זאת זה כואב מידי בשביל לסתום את הפה
אני לא שונא את כרמלו דווקא ראיתי אותו מתאמץ בפלייאוף ומוותר על זריקות הוא פשוט לא יכול, חבל הגיע לו יותר
כל השאר נותנים את התחת ושום דבר לא עובד
גם ראסל אני לא חושב שהוא מכריח הוא פשוט לוקח את המעט שיוטה נותנים לו עם ההגנה המדהימה שלהם
יאללה סיימנו עם רכבת ההרים, חוזרים לחיים.
האר דן ופול עם 7 נק' משותפות ו3 מ 16 מהשדה, מינסוטה קולעת 63% לשלוש ועדיין רק 4 הפרש.
אנחנו בסדר.
מיטשל מדהים
בשבוע האחרון אני מסתובב עם תחושה של צורך קבוע בהמבורגר של וונדי'יז, מכונית חדשה וסוכן של state farm
חחחחח הפרסומות חנקו אותך
חחחחחח
גדול!!!
ענק
100+
אוקלהומה אשכרה נראים שבורים ורצוצים. כואב לראות. הולך לעבור עליהם קיץ לא קל בלשון המעטה
ווסטברוק עם הראש שלו לקיר ,נורא ואיום
אנחנו בוכים כאן, תחשבו על הקהל במגרש. דיכאון, יש עוד הרבה זמן, צריך לנסות לרדת לחד ספרתי
איזה הבדל בין משחק ההדחה של אוק' בפיגור1-3 בסדרה שמשחקת בבית למינסוטה באותו פיגור שמשחקת בחוץ
בעסה קמתי השקעתי הביאו לי משחק כזה
תצוגה מבישה של אוקלהומה. כדורסל מביך
איבדו את זה לגמרי אוקייסי
חחחחחחח אוקייסי
טוב, אני סותם (קרואודר 6 שלשות, 21 נק מהספסל, רק אומר…)
איזו השפלה
למה קמתי לראות את אימון הקליעות של יוטה?
כי זה אימון מיוחד שבו אוקלהומה משמשים בתור קונוסים
איבדו את זה לגמרי אוקייסי,ג'ורג' הולך לעזוב,
אוטוט 30 הפרש
אני פשוט לא מבין למה אנשים חושבים שראסל שחקן טופ 10 בליגה. בלי דוראנט הוא עוד לא עבר סיבוב בפלייאוף
מה שכן, יוטה מתחילים להפחיד אותי. אין סיבה שיוסטון לא יעברו אותם אבל יצטרכו לשחק הרבה הרבה יותר טוב מאיך שמשחקים מול מינסוטה.
ריאן אנדרסון מול ג'ו אינגלס- מפגש פסגות קלאסי
אנדרסון-אינגלס זה לא כוחות
אינגלס טוב פי כמה
תאמין לי זה רק התאנדר שעושה אותה מצוינת,יוסטון יאכלו אותם בלי מלח
זה לא נכון
100+
זה ממש לא נכון
כרמלו הולך לדפוק קופה שנה הבאה מאוקייסי,
לא נעים. הייתי מפטר את דונובן בהפסקה לפני הרביעי. שולח אותו הביתה באמצע התבוסה
טוב לפחות מפה רק אפשר להשתפר
אולי זאת קריאת השקמה להנהלה ולראסל ווסטברוק לעונה הבאה.
טוב שזה הגיע במכת מחץ שכזאת
הצ'ספיק נשמע כמו בית קברות
יוטה קבוצה חזקה מאוד
וואוו גיליתי את הקסם בהשלמה
זהו יש קבוצה לא טובה השנה
שנה הבאה מתחילים מחדש
זהו זה כבר לא כואב יותר.
אוקלהומה צריכה להתבייש, בבית להיות מושפל ככה?
אוקלוהומה יכולה להתאבד קולקטיבית על ידי קפיצה מרמת הפוטנציאל לרמת המשחק בפועל.
כל התגובות כאן, למעט אחת, מתלהמות ומוקדמות מדי.
יש עוד כמעט מחצית שלמה.
בוא נראה מה יהיה ואז נכתוב כמה אנחנו חכמים מהכורסא הנוחה בבית.
ס ב ל נ ו ת
אנחנו אוהדים/צופים
מה הבעיה?
אין בעיה.
כמוני כמוך
14 דקות מאוחר יותר, ו-19 הפרש נמחק, אני יכול לרשום בשקט, ממרומי גילי:
I RACE MY CASE
צדקת!
לא בטוח מי צריכה לדאוג יותר בסיבוב הבא – יוסטון מהמפגש עם הג'אז או ג,ס נטולת סטף מהמפגש עם הפליקאנס.
יוסטון עם 2 איבודים מיניסוטה עם 3.
שמעון תתעורר זה רק 15 הפרש
הופה!
היה צפוי שיוטה תיקח והיא היא יכולה גם לקחת את יוסטון
וואווו
מה אתם אומרים חוזרים??.
חחח
הייתי בטוח שהאשך יסיים את הערב עם 1-1 מכובד אבל רק 13 הפרש באוקלהומה, זה כבר לא בטוח
חשבתי שניגמר ב-OKC אבל לפתע זה לא ניגמר. ג'ורג' ווסטברוק צימצמו הפרש 24 ל-13
לפחות לראסל יש קצת כבוד עצמי
אני במשחקים אבל כותב מעורב
בהצלחה
פיצול אישיות
תשמעו את הספצ'יק!
וואו ככה תראה תחיית המתים
רק 10
ג'יימס הארדן התעורר
מה זאת השריקה הזאת?
רק 9
כבר רק 8 ויוטה ממשיכה לזרוק מבחוץ בלי כדורסל
שיט
יוטה הולכת ונמוגה
מה קרה ליוטה?
פשוט נעלמו
6 הפרש קדימה אוקלהומה
יש משחק
יוטה משותקים
פשוט הפסיקו לשחק
המאמן שלהם לקח 3 טיימאאוטס ב 7 דקות
אני שמח. זה היה עצוב לצפייה מה שהיה עד עכשיו.
ימות המשיח
יוטה קבוצה מצויינת אבל פשוט לא מעניינת אף אחד, ראסל לבד מעניין פי 4 מהם
אה, לא
הדבר היחיד שמשעמם יותר מיוטה זה מילווקי, טורנטו ו-וושינגטון.
אגב מה שווים כל השידורים החוזרים בהכרעות והכל אם במילא נותנים ללברון לעשות מה שהוא רוצה ??
והכל כשכרמלו על הספסל….
וואו איזה מהפך. מרבע שהיה גרבג טיים פתאום יש משחק. גובר עם 5 עבירות בחוץ. זה לא משנה את דעתי.גם עם אוק יצליחו לנצח במשחק הזה ואחרי כן בסדרה ואפילו יגיעו לגמר (תרחיש הכי הזוי בפליאוף) המאמן דונובן צריך ללכת…
אוף
יוסטון מתחילים בספירה לאחור לקראת ההמראה
איזה שחקן המיטצל הזה, האם יהיה לנו קובי מספר 2?
החלה כוננות בקרב עובדות בתי המלון.
קודם שיתחתן….
וואו
ראסל
יוטה
Lol
התמוטטות של יוטה!!!
אני חושב שזה הרבע הכי מדהים שהיה השנה בפליאוף. זה לא נתפש
בילי,לא להחזיר את כרמלו
איזה רבע משוגע בעיקר בהגנה של אוקלהומה שהתעוררה ושיתקה לחלוטין את יוטה שללא גבוהיים נראית הרבה פחות מאיימת, וזה המפתח של יוסטון נגדה גובר לא מתאים למשחק נגדם.
שובו של הצ'יטה
מרגע שווסטברוק השתחרר והתחיל לשחק כמו משחק רגיל באמצע העונה הוא קיבל ביטחון וחזר לעצמו
יפה, הצגה נהדרת.
הבעיה שעכשיו הם עצבנו את מיצ'ל.
במקומם הייתי מתחיל לברוח
הולי פאק, את זה לא צפיתי
ראסל תודדההה על הכבוד!
1+
זה לא יאומן הרבע הזה
יוטה ללא גובר זו קבוצה הרבה פחות טובה. הוא השחקן החשוב ביותר שלהם, והעבירות שלו הן בעיה קשה לקבוצה.
סגרו 25 הפרש ברבע אחד במשחק הדחה.
רבע רביעי על העונה.
מומנטום זה עניין הפכפך …. ראסל וג'ורג' לבד התקפה
מה ברבע אחד?
אתה מתכוון במעט יותר מרבע של רבעעעעעעע!????!!!
גיא האם יש תקדים כזה באן בי איי שקבוצה סגרה דפיציט של 25 יתרון ב שלוש וחצי דקות???
שלוש וחצי דקות???
שלוש וחצי דקות???
שלוש וחצי דקות???
שלוש וחצי דקות???
שלוש וחצי דקות???
.
.
.
.
.
.
אופסססססס
זה היה 9.5 דקות.
יצאתי נעל 🙂
8 דק הם חזרו. 8:25 לסיום הרבע ה-3 היה 25 הפרש ליוטה.
לא זכור לי בהיסטוריה של הנ.ב.א. מצב שבו באותו הרב נמחק פיגור של 25 נקודות בפחות מ9 דקות
כל הכבוד לאוקלהומה. מרשים ביותר
רבע
וואוו! עברתי ליוסטון מיני ב20 ליוטה, עברו כמה דקות ואני מסתכל, שיוויון. מה קרה? היה נראה שאוקלהומה בכיס של יוטה
ההגנה משהו לא יאומן. ומה שניסה סניידר לעשות בפסקי הזמן, כלום לא עבד.
תגובה 270
במצב של 20 הפרש
פשוט משחקים בלי כרמלו.
איך שאני מכיר את בילי הוא יחזיר אותו כמו גדול. פרשתי כבר בחצי ופתאום סתם התעדכנתי בתוצאה חח
ענק ראסל
רק שלי יחזיר את המחבל כרמלו והכל טוב
איזה באסה ,ניחסתי בהפוכה את יוטה ,בטעות
איזה באסה ,ניחסתי בהפוכה את יוטה ,בטעות,לאאאאא
מאיפה אוקלהומה יודעים להגן ככה איזה משמעת איזה רוטציות, איפה זה היה כל העונה?
הגנה מס' אחד בליגה.
ענק גורג, הוא יהיה חייב להחזיר את גובר ההגנה של יוטה מתפרקת בלעדיו
רגעע אני רואה טוב את התוצאה 82 80 לאוק???
ראסל וגורג התפוצצו רבע קודם בעיקר ראסל שהיה מדהים
המשחק הזה משנה את כל הסדרה ויכול להיות שאת כל העונה של אוקלהומה זה אחד הקאמבקים הגדולים מכולם אם ינצחו
גם אם OKC יקחו היום , אין להם סיכוי במשחק 6 . גובר ב-5 עבירות על הספסל וזו סיבה מרכזית לחגיגה שלהם מתחת לסל של יוטה, אבל הוא לא יצבור 5 ביוטה .
אתה לא מבין כמה המנטליות משנה, זה מחזיר להם משהו שחסר להם אמונה, להזכיר לך את הקאבס נגד הלוחמים, כדורסל זה משחק שמעורב בו המון פסיכולגיה ומנטליות.
אמונה או לא – הם יפסידו את השישי ביוטה אם יהיה כזה.
מסכים עם ברוך, המנטליות ומצב הרוח מאוד משנים, בעיקר לשחקנים כמו ווסטברוק.
אמרתי לפני המשחקים של אוק' שהם צריכים להשביק לגובר עבירות התחילת המשחק. אז הם כנראה ינסו לעשות זאת, ואולי יצליחו.
בכל מקרה, גם עם יוטה מפסידה כאן (וזה לא סגור) הם עדיין פייבוריטים ברוריםבסדרה.
חחחחח מלו השמן בחוץ
אני חייב לדעת למה הוא מחזיר את כרמלו עכשיו?
הוא מחזיר את מלו אוי ואבוי
רק על זה הוא חייב ללכת הביתה
הנה עכשיו בדרך החלטה הגאונית להחזיר למשחק את מרשמלו
אוי.. הוא מחזיר את כרמלו…
מעניין המדד פלוס-מינוס שלו..
תחזית לדקות הקרובות: ראס מחטיא המון, כי הוא עייף, או שיוטה מנצחת, או שמישהו אחר מציל את אוקייסי.
הדבר היחיד שמלו מציל זה את יוטה, נוראי בשני צדדי המגרש
מסכן קראודר. קיבל מקודם מרפק מאדאמס לחזה ונענש על כך בטכנית.
אגב הגולטנדינג שהיה עכשיו זה לא אותו דבר מה שלברון עשה?
המדים של הזאבים כמו שמלות יום הולדת בריטיות
המהלך שווסטברוק עשה עכשיו רק הוא יכול להיכנס ככה לסל מדהים
דה שוט אתה איתנו?
ללללא בלי מלו
אברינס כ"כ הרבה יותר טוב ממלו
הוא פשוט מסוגל לקלוע
בדיוק
עשו ממנו קונוס באוק'
יוטה אבודים
ייייישששששש
כמו ילד קטן
גם אם נפסיד היה שווה את הדקות
אני מהמר על השתללות של הצ'יטה בדקות הסיום וניצחון למורמונים
מיטשל מתפרע יותר מדי
הוא צריך להבין שהוא לא קובי
הוא עוד ישתיק אותך במהלך הקריירה שצפוייה לו…
עכשיו זה רק אינגלס
בלי השלשות שלו אין להם סיכוי
Matchup
FG Made-Attempted 29-70 34-78
Field Goal % 41.4 43.6
3PT Made-Attempted 13-33 8-19
Three Point % 39.4 42.1
FT Made-Attempted 20-26 20-24
Free Throw % 76.9 83.3
Total Rebounds 42 36
Offensive Rebounds 10 6
Defensive Rebounds 32 30
Assists 18 13
Steals 5 9
Blocks 6 2
Turnovers 16 8
Team Turnovers 1 1
Total Turnovers 17 9
Points Off Turnovers 18 14
Fast Break Points 12 15
Points in Paint 26 40
Personal Fouls 22 19
Technical Fouls 1 1
Flagrant Fouls 0 0
מימין אוק' משמאל יוטה
ליוטה כפול איבודים
רק 8 לאוק'
מלו מתנהג יפה בנתיים
גובר היה צריך להטביע את זה
ווסטברוק בלתי ניתן לעצירה
ווסטברוק שהוא קולע את הזריקות האלה אין יותר מדי מה לעשות נגדו ק לשבת ולצפות בשחקן האקפלוסיבי בליגה
קדימה ווסטברוק אתה חייב להפוך את הסדרה המשחק הזה זה ההתחלה
ווסטברוק הוא פשוט תאונת רכבת שאי אפשר להוריד את העיניים בצפייה במאורע הזה
היתי מחליף את המילה 'תאונה' למשהו אחר..
כל יתר המילים בינגו
+ מליון
שחקן מרגש ומצחיק.
מדהים המהפך של אוקלהומה, מחר אני חייב לראות מה הלך שם
לא תתחרט
טעות גדולה של גובר. היה צריך לקחת שתיים קלות .
לגמרי
השדרים של OKC כאלה בכיינים שזה מגעיל
אוקלהומה מראה כבוד מנטליות, כל הכבוד לה לחזור מ20 הפרש לניצחון מעט מאוד יכולים
25
באותו רבע
איזה לב ראסל
ובינתיים למי שלא צופה ביוסטון – מינסוטה בצרות
מישהו חשב אחרת?
שם זה גמור מזמן
זה לא יאומן המהפך הזה
ראסל מעורר בלגן בהגנה של יוטה מזכיר את אפקט קובי, אי אפשר לעצור אותו כשהוא קולע מחצי מרחק, שחקן כל כך כישרוני ומדהים, הראש לא תמיד במקום אבל כשהוא נותן חצי משחק כזה פשוט להוריד את הכובע
יא אללה, לא חושב שראיתי בחיי מחיקת פיגור של 25 בתשע דקות בדרך לניצחון
ה-סידרה של הסיבוב הראשון!
מחכה למשחק השישי
לא יאמן מה שראיתי הלילה
אוק' שמרו על הכבוד, וטוב שכך. זה היה מביך לצפייה.
ייגמר במשחק הבא.
אני מנסה לדמיין מצב שלא…
אני חושב (טפו טפו טפו) שזה משחק שיכול להפוך את הסדרה
מה קרה להתקפה של יוטה? למה הם הפסיקו למסור ולזוז?
גורג ווסטברוק זורקים 65 מתוך 87 זריקות של אוקיסי
הבלוף הזה לא ימשך הרבה זמן
זו לא קבוצת כדורסל
אמת
איזה הגנה של אוקלהומה מדהימים
אוף כל כך רציתי שייגמר. ווסטברוק מפחיד אותי גם בבית
תארזו חברים, נוסעים ליוטה
28-61 ב 21 דקות…
הלב רצה יוטה ב5, הבראקט רצה יוטה ב6. עדיף ככה
עצבנו אותי. קלעו נהדר ברבע הראשון והתאהבו בזה. נתרקעו על זה ואפשרו לקאמבק להגיע.
קראודר לא פגע בכלום במחצית השנייה ולא הפסיק לזרוק. לא יודע אפילו כמה אינגלס ניסה בכלל לזרוק במחצית השנייה. וכל הדיבורים על קבוצה של מאמן? איפה זה היה בבידוד אחרי בידוד אחרי בידד של מיטשל???
כשהכל נתקע אז מיצ'ל זה אחלה שחקן לבידודים.
החטיאו גם זריקות טובות וגם עשו שתי טעויות ענקיות למסור החוצה במקום ללכת לסל.
נכון, אבל עשו את זה גם כשלא היה תקוע וגם התחילת הרבע הרביעי בשוויון. איפה השטף שהיה במשחק הקודם ובמחצית הראשונה?
אוק' התחילו לשמור על השלוש וגם יש פה עניין מנטלי של דריכות שירדה ואז זה הופך פתאום לפאניקה
מסכים וזה היה מאוד מאוד מתסכל לראות
לא נורא, צריך לעבור דברים כאלה. יש לך שחקן היסטורי לשנים, שישתפשף קצת.
ג'ורג' כזה מעפן, זה פשוט מאבק שלו מול ווסטברוק מי ייקח את הזריקות האחרונות כדי לצאת הגיבור.
זה שחקן שלא הייתי לוקח לקבוצה שלי בחיים.
המהפך במשחק –
05:28 , שעון ישראל, אז קללת האשך נוחתת:
"בהליכה. אוק' אחת הקבוצות הרעות שראיתי אי-פעם"
תומר, שלחתי לך למייל את הכתובת של האשך, בשביל שתשלח לו זר פרחים (על כך שנענה לבקשתך…)
חחח…
אשך, אתה עושה גם בר מצוות וחתונות?
לא, אבל אני להיט בטקסי גירושין ובלוויות
זה לא קללת אשך. זה תיאור מצב קיים – הם פתחו אותם בהליכה ואוק' עדיין אחת הקבוצות הרעות שראיתי אי-פעם.
אל נא תזלזל בקללות אשך ותוריד מערכה עם אנקדוטות לא נכונות.
יש לך מספיק חומר ראוי בנבואות אמיתיות…
אדאמס הוא הסקרינר הטוב בנבא. החסימות שלו פשוט פתחו את המשחק.
אני לא סובל את ווסטברוק כשהוא משחק רע, אני עוד יותר לא סובל אותו כשהוא משחק טוב
1+
הקאמבק ה3 בהיסטוריה של הפליאוף
ווסטברוק עם 45 נק' ו-13 ריב'
15 ריב' ו-7 אס'
זה אחד מהמשחקים הגדולים ביותר שצפינו בהם לחזור מ25 הפרש ב3-1 בפלייאוף דרך תצוגת הגנה מופתית והתעלות התקפית של שני כוכבים מדהים.
מסכים איתך
כל הכבוד לווסטברוק וג'ורג'.
וגם לברינס והצוות המסייע בהגנה (אדאמס)
כל הסיפור זה השלשות
אז פספסת את ההגנה..
ווווווואאאאווו המשחק הכי גדול של ראסל!
זה רק ראסל החזרת לי את כל הנקודות שלך !
וזה רק ראסלללל!
ווואו איזה קאמבק ראסל!!!! זה מה שהוא צריך 50 זרעקות כל משחק לתקוף ולתקוף ולתקוף להוציא את הצרפתי הזה מהצבע חייבים לתקוף אותו בכל הכוח. אמרתי לכם שהדבר היחיד שיכול להציל ממוות זה ראסל משתולל וזורק קובי בריאנט. זה גם מה שצריך להיות משחק הבא אחוזי נשדה לא חשובים רק לזרוק ולתקוף. קאמבק כזה יכול להיות משנה מומנטום לגמרי אל תזלזלו בזה מ25 הפרש םאק מהמחצית עד 82 80 לאוק לא ראיתי פרשתי הייתי מתוסכל רבאק וואו
אני גם מאחל פציעה קלה ולא מזיקה אבל מסיימת עונה לכרמלו זה יפתור הרבה מהבעיות. ה4מת עוד לפני הפלייאוף איחלתי לזה איזה נקע קטן בקרסול איפה זאזא שצריך אותו דיוטה יתנו לו איזה אנקל ברייקר בקטנה
זה יהיה קצת (הרבה) דמגוגי אבל כרמלו ניצח לכם את המשחק כשסחט מגובר את הפאול השלישי והרביעי שלו.
רוצה אותו לפיניקס תמורת אלכס לן? או איזה שחקן שתרצה?
לא תודה…
חוץ מזה לן כבר לא שלנו.
לא נכון בכלל אתה מסכם משחק רק על פי סטטיסטיקה והיא מתחלקת לשני חלקים , ראסל במחצית השנייה קלע באחוזים מצויינים הוא פתח את המשחק ב5-15 סיים עם 17-39 ו5-8 מ3, אפקט ראסל ווסטברוק פעל כי הוא קלע את הקליעות הסופר קשות האלה שלושות מעל שומרים מידריינגים בתנועה… כשראסל קולע את המידריינג אין דרך לעצור אותו וזה עורר פאניקה בהגנה של יוטה. כשיוטה איבדה את גובר ופייבורס לעבירות היא התפרקה מנטלית והגנתית. בצד השנים הכוכבים תפסו יד מדהימה והייתה עבודה הגנתית מצויינת.
שורה תחתונה זרק 40 זריקות בפחות מ50 אחוז וניצח. אני אומר לכם הוא צריך לתקוף, ההתקפה שלו זורעת פחד בהגנה וגורמת להגנה לעבוד, אסור לו להיות סטטי, שהוא לא תוקף ורץ כמו משוגע הוא מאבד 40 אחוז מהאפקטיביות שלו, משחק עומד לא טוב לו. שהם יתקפו גובר בסוף יבצע עבירות אין מה לעישות, חייבים לשחק גם על אדמס יותר שיגרום לו לעבוד, להתעייף ולא רק לעמוד מתחת לסל כמו בול עץ ולעזור בהגנה. הוןא גם שחקן התקפה מאד טיפש וצריכים לגרום לזה שהכדורים ילכו אליו יותר. גובר שחקן הגנה מדהים אבל לא עילואי באחד על אחד ואם היה לדונובן מוח הוא מזמן היה מכין את אדמס למובים עליו, זה שווה לנסות, אין מה להפסיד פה, לא ילך, יורדים מזה אבל חייבים לנסות איזה 5 התקפות. אני רק אציין שליוסטון וגולדן אין גובר שם ואיש לא ישתק כמוהו את אדמס ויבטל את הריב התקפה שלו ככה. זה הדבר שאוק לא מצאו לו פתרון התקפי בסידרה איך להוציא אותו משם או לגרום לו לעבירות.
איזה ראסל….יא וואראדי 🙂
במשחק הבא כדאי לשתף יותר. הנה, אפילו אברינס קלע שלשה (100% מהשדה אם ספרתי נכון)
איזה סדרת הצהרה של קפלה.
העביר את טאונס שיעור באינטנסיביות של פלייאוף.
הוא רק בן 23 אבל פלייאוף שלישי שלו. בראשון לא היה אפשר להכניס אותו גם כמחליף מרוב שלא ידע איפה לעמוד. בשני היה לא רע אבל נתן שידחפו אותו בלי סוף.
השנה הוא הדוחף. סדרה הבאה בכלל יהיה לו מצ' אפ קשוח, לא משנה איזו קבוצה תעלה
תשמע, הפעם היחידה שראיתי את קפלה השנה זה קצת בעונה הרגילה (לא רואה את יוסטון אם אני לא חייב).
הוא פשוט נהפך לדבר מפחיד
היחידים שאני צופה בהם הם נ"א,בוסטון והתאנדר (מה אני יעשה ,מזוכיסט אנוכי) אלו הקבוצות שאצפה בהם גם אם הן משחקות מול פיניקס של גיא
ההבדל במשחק זה גובר. 5 עבירות בשלב מוקדם, הוציאו אותו מהמשחק, והחזירו את ההתקפה של הת'אנדר לחיים.
זה מה שאמרתי מהמשחק השני,הם חייבים להכניס אותו לבעיית עבירות כבר מהתחלה
הם צריכים לתקוף את הסל כל התקפה ולא לפחד.
בדיוק, לתקוף נון סטופ אז יקבלו כמה חסימות ויהיו החטאות אבל הוא יקבל את העבירות שלו או יתעייף, הם לא גורמים לו לעבוד כל מה שהוא עושה זה לעמוד מתחת לסל. גם זה שראס לא הצליח עד היום לקלוע את החצי מרחק שלו פגע בזה מאד כי היום גובר לא יצא עליו אלא רק עמד וכאילו הושיט יד וראס שם לו אותם על הראש.
ויותר מזה חייב מחוייבות הגנתית בלי זה אין סיכוי. מחוייבות הגנתית+ראס 40 זריקות+אדמס בפוסטים ולתקוף את הצרפתי זה הנשק היחיד לנצחון. כל השאר זה מוות ודאי.
אתה קצת מתעלם ממתי ואיך גובר עשה את הפאולים שלו.
לא מדוייק – היו הרבה שלשות בחצי השני, זה מחוץ לטווח שלו
דה שוט צדק
בקשר למה?
בקשר לסומסום
ומה עם לפרק את גולדן סטייקס?
ראה תגובה 24
חחח…
גם תרנגול עיוור וגו'…
מוריד דופק, פרשנות בשקל בהמשך
תכל'ס כל הכבוד לווסטברוק, ג'ורג', אברינאס ואדאמס. שיחקו מדהים במחצית השניה.
כל ההבדל זה שמרשמלו נשאר בחוץ ובמקומו שיחק שחקן שמסוגל לזוז ולקפוץ .
אין ספק שליוטה היה עדיף יותר להוביל סביב ה-11 הפרש ולא לקפוץ לעשרים פלוס. הם כבר חשבו על יוסטון.
חשבתי שהניצחון הערב רק ידחה את הקץ , אבל אולי הוא יתן להם דחיפה ויצליחו לעבור את יוטה.
זה ידחה את הקץ אלא אם כן ראס יחליט שוב לזרוק 50 זריקות ואז יש סיכוי קטן לנצח. אני לא רואה סיכוי לאוק במשחק הבא. אם מלו יפצע באיזה אימון אז הסיכויים שלהם יעלו מ10% ל-30%
עוד משהו שמרוב הייפ באטח לא ידברו על זה אבל ההגנה בסוף על מיטשל הייתה שערוריית, כל פעם אותו מהלך ונגמר בסל ועם כל הכבוד לכישרון שלו זה היה מביך מבחינת אוק. פול גורג נתן מה שאולדיפו בחיים לא יכל לתת וגם לא יתן לכל אלו שאומרים שאולדיפו טוב יותר, אמרתי כבר אתמול גורג שחקן טופ 12 בליגה הזאת נכון להיום מבחינתי.
lol
עזוב לא היום שלך היום, תבוא לכאן יום ו ותוכל לחגוג, היום זה יום הראס
תחבר את הכדורסל של ג׳ורג׳ והאופי של מיצ׳ל ויש לך קובי משודרג.
חח אכן
יום שמוקדש באהבה לכל ההייטרים של ג'יימס ומטורללי ה ללל, כמו גם לשונאי ווסטברוק.
חח היום יום קשה לאשך :), לא נורא יום ו ראסל לצערי עף והקינג יתן בראש לאולדיפו
לאחר צפייה בתקצירים של טורונוטו-וושינגטון ויוסטון-מינסוטה. נראו היום הרבה קרחות ביציעים שם… מוזר
וווואאאאאוווו.
קם בן אדם בבוקר, רואה שאוקלהומה מובילים בקצת חמש דקות לסיום, ולא יודע בכלל איזו דרמה הפסיד – תודה על הבלוג.
אני אישית צפיתי ביוסטון-מינסוטה, אבל כל הזמן התעדכנתי על התוצאה של יוטה-תאנדר. מדהים הקאמבק שהם עשו.
אם אתמול רשמתי שהפסד של יוטה יעביר אליהם את הליץ במשחק 6, אז הפסד בקאמבק כזה אדיר של אוקלהומה?! פאק, פי 2 יותר לחץ יהיה על יוטה החביבים עכשיו.
לגבי יוסטון, במשפט אחד –
הגנה על ה-3.
במחצית הראשונה הם נתנו למיני יותר מדי מבטים חופשיים, והם תפרו אותנו עם איזה 6 או 7 שלשות בכלום ניסיונות.
במחצית השנייה, לצד חימום הידית של הארדן, יוסטון הגנו כמו שצריך על קשת ה-3, ואת המשחק כולו מינסוטה סיימו עם 9/19. כלומר, בקושי הצליחו לקלוע מה-3 במחצית השנייה, וכאן היה עיקר ההבדל.
וכמובן, משחק מעולה של קאפלה בצד ההתקפי.
יהיה חם במשחק 6 ביוטה, זה בטוח!
+1 על הכל.
עכשיו מנוחה של כמה ימים טובים כדי שנגיע פייבוריטים
https://www.youtube.com/watch?v=9SZlvOOtsHs
איזה תותח
מסכן מת לחזור לקבוצה תחרותית
זה השחקן שהכי כאב לי שעזב ,הוא כלכך אוהב את החבר'ה באוקי סי
היה עוזר לנו המון במיוחד כאחד שיודע את מקומו,עולה מהספסל ונותן לך 15 ו10 בשקט כאשר רובם ריבאונד התקפה
+ 100
+💯
חברים – לא משנה מה היה ומה יהיה – הערב נהננו! לא?
לגמרי מסכים איתך , בשביל אוהדים וגם בשביל השחקנים רגעים כמו השלשה של לברון והקאמבק של אוק' שווים המון . לא כולם מגיעים עד הסוף , צריך גם להנות מהדרך.
חבל על הזמן. שני משחקים שהבטיחו המון וקיימו עוד יותר.
אני לא מצליח להסיר את משקפי האוהד, ולהגיע למסקנה ברורה –
זה היה גולטנדינג?
https://imgur.com/a/qbA9TL4
(אתה יודע מה זה עושה לבן אדם עם אישיות גבולית, לא להצליח לתפוס זווית שנותנת (לו) תשובה חד משמעית???)
בשביל מקרים כאלו אתה צריך את אח שלי.
נורא גבולי קשה לי להגיד. מבטיח לך שעד הערב יעלו סרטונים מנומקים היטב לשני הצדדים.
במקום לצפות עם מלוא תשומת הלב בקמבאק האדיר של הת'אנדר,
אני כמו טמבל נברתי בנבכי המרשתת אחרי זוויות ורזולוציות . . .
מה שמטריף זה חוקי הריוויו. גם במהלך הזה, וגם במהלך הקודם (האיבוד של לברון).
בשביל שרפו לנו עשרות שעות של הפסקות (במצטבר) במשך העונה, אם במאני טיים לא בודקים מהלך כזה קריטי?
מסכים המערכת כמו שהיא עובדת לא טוב.
לא צריך לדקדק בבלוק כזה, תאכלס חסם אותו נקי ולקח את הכדור. אם פגע שבריר שניה קודם בקרש או לא – לא רואים בבירור ולדעתי צריך לשחרר. תן לשחקנים להכריע
לדעתי חסם אותו נקי.
בכל מקרה, זה כל כך גבולי שאף שופט לא ישרוק על זה גולטנדינג
+1
אחלה פלייאוף !
לפחות נתנו לנו לילה אחד של חיוך
פלייאוף אדיר. מקווה שגם הסיבובים הבאים יהיו כאלה.